Městský úřad
Městský úřad je orgán, který realizuje úkoly dané právními předpisy, a to na úseku samostatné působnosti podle rozhodnutí Zastupitelstva města VM a Rady města VM, na úseku přenesené působnosti podle zákona v platném znění, a podle zvláštních zákonů.
Úřad zároveň zajišťuje úkoly, které mu plynou z jeho postavení právnické osoby. Zajišťuje dále po stránce organizační, technické a administrativní činnost zastupitelstva, rady, výborů zastupitelstva, komisí rady a dalších orgánů města a vyřizuje konkrétní záležitosti spadající do jeho působnosti.
V čele úřadu stojí starosta. Městský úřad dále tvoří místostarosta, tajemník a pracovníci úřadu. Statutárním orgánem úřadu ve věcech pracovněprávních je tajemník.
Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoli den v týdnu mimo specifické úřední hodiny na odboru dopravy.
Ve dnech pondělí a středa jsme vám plně k dispozici k vyřízení vašich záležitostí.
Dny úterý, čtvrtek a pátek slouží ke zpracování vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště.
Na agendy občanských průkazů cestovních dokladů a dopravní agendy se lze objednat dálkově: Vyvolávací systém.
Kontaktní informace
Radnická 29/1
594 13 Velké Meziříčí
- tel.: +420 566 781 111
- fax: +420 566 521 657
- e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
- e-podatelna: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
- www.velkemezirici.cz
Fakturační údaje | |
---|---|
Město Velké Meziříčí | |
Radnická 29/1 | |
594 13 Velké Meziříčí | |
IČ: | 00295671 |
DIČ: | CZ 00295671 |
KB Velké Meziříčí, č. účtu: | 19-1427751/0100 |
---|---|
Identifikátor datové schránky: | gvebwhm |
Profil zadavatele |
Pracovní doba
Pondělí | 8:00 - 17:00 |
Úterý |
8:00 - 13:00 |
Středa | 8:00 - 17:00 |
Čtvrtek |
8:00 - 13:00 |
Pátek |
8:00 - 13:00 |