Hlášení poruch a závad na městském majetku má systém, pomůže i nájemníkům městských bytů

helpdesk

Velkomeziříčská radnice spustila pro své zaměstnance intranetovou aplikaci HelpDesk, mohou ji využít i nájemníci v městských bytech.


Aplikace má dnes tři funkce. První z nich slouží pro nahlášení závad na informačních technologiích, tedy poruch počítačů, počítačových periferií a podobně. Druhou funkcí jsou závady v městských budovách a třetí jsou závady v městských bytech. První dvě funkce využijí zaměstnanci radnice - jsou přístupné z radničního intranetu. Hlášení poruch v bytech je přístupné z webových stránek mestovm.cz sekce Užitečné odkazy. "Důležité je, že to není prostý webový formulář, ale sofistikovaný systém, který sleduje nejen, kdo a kdy hlášení přijal, ale také to, kdy a jak byla závada odstraněna," popisuje starosta Radovan Necid.

"Implementace aplikace HelpDesk proběhla v rámci projektu Posilování institucionální kapacity a efektivnosti výkonu městského úřadu - zkráceně také projekt č. 53, který podpořila Evropská unie. Zadání požadavku přes HelpDesk dává možnost nejen pracovníkům radnice, ale i vedení úřadu zpětně posoudit, jak bylo s požadavkem naloženo - lhůta, způsob vyřízení, a podobně," řekl tajemník úřadu Marek Švaříček.

Na městském webu je kromě hlášení poruch v městských bytech možné nahlásit i závady na veřejných prostranstvích. Tedy například nefunkční veřejné osvětlení, nevyvezené kontejnery, nepořádek, nebo poničený mobiliář, to znamená hlavně odpadkové koše a lavičky. "Tato možnost už na webu funguje historicky, rovněž v sekci Užitečné odkazy a vede přímo k odpovědným osobám na našich Technických službách," doplnil starosta Radovan Necid.

Nahoru
Caught at shutdown