Krizový štáb dostane své trvalé místo
Napsal Lenka Peškova
Na velkomeziříčské radnici vzniká místnost, která bude speciálně upravena pro potřeby krizových štábů.
Vyplynulo to ze zasedání Bezpečnostní rady města.
"Prvním z problémů, které musíme řešit v krizových situacích, je rychlá přestavba kanceláře starosty nebo zasedací místnosti na pracoviště krizového štábu. Znamená to mimo jiné přeskládat pracovní stoly, přenést pevné telefony, přinést potřebné materiály a podobně. Ztrácí se tím zbytečně čas a navíc se věčnou manipulací s dokumenty, třeba krizovými plány a mapami, vystavujeme riziku, že jednou někdo nějaký důležitý papír jednoduše nenajde," vysvětluje starosta Radovan Necid.
V rámci reorganizace radnice se ve třetím patře staré budovy uvolnila jedna větší místnost. Radnice zde zřídí trvalé krizové pracoviště s potřebnou komunikační technikou a místem na krizové materiály. Místnost může být pro potřeby bezpečnostní rady a krizového štábu uvedena do potřebného stavu ihned. "Náklady to neznamená veškeré žádné, využijeme vše, co už máme k dispozici. Navíc nebude místnost ani mimo jednání bezpečnostních orgánů města zahálet, úřad ji využije jako zasedací a jednací místnost," uzavřel starosta.