Zkrácené úřední hodiny radnice potrvají do konce nouzového stavu
11. 12. 2020V reakci na prodloužení nouzového stavu omezuje Městský úřad Velké Meziříčí úřední hodiny pro veřejnost do 23. prosince 2020. Pracoviště městského úřadu budou i nadále veřejnosti přístupná v pondělí od 8 do 13 hodin a ve středu od 12 do 17 hodin.
Přesto vyzýváme občany, aby pokud možno v co největší míře omezili návštěvu úřadu a využívali telefonickou či e-mailovou komunikaci. Nadále trvá při vstupu do budov městského úřadu povinnost používat ochranný prostředek dýchacích cest (respirátor, rouška aj.).
Upravené úřední hodiny:
Pondělí: 8:00 – 13:00
Středa: 12:00 – 17:00
Žádáme o dodržování následujících pokynů:
- Upřednostněte písemný, elektronický (e-mailem, datovou schránkou) či telefonický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné.
- Je-li nutná osobní návštěva úřadu, dostavte se k vyřízení záležitosti v úředních hodinách. Mimo úřední hodiny je nutné si předem domluvit termín.
- Pro úhradu plateb upřednostněte bezhotovostní platební styk. V nutných případech lze zaplatit v pokladně MěÚ v úředních hodinách, upřednostněte platbu platební kartou.
- Při návštěvě městského úřadu dodržujte platná hygienická opatření.
Kontakty na zaměstnance jsou dostupné na www.velkemezirici.cz.
Michaela Hudková, tisková mluvčí