Činnost oddělení

Činnost oddělení

Tajemník: Ing. Marek Švaříček
Tel.: +420 566 781 003
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

 

Úsek právní

  • zajištění právní agendy pro potřeby vedení města a odborů úřadu bez právního úseku,
  • poskytování metodické právní pomoci příspěvkovým organizacím a obchodním společnostem města,
  • vedení centrální evidence žádostí o poskytnutí informací dle zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, zveřejnění všech informací poskytnutých na žádost na webu města, zpracování výroční zprávy za příslušný kalendářní rok o činnosti města v oblasti poskytování informací, poskytování metodické pomoci v oblasti poskytování informací ostatním odborům úřadu,
  • vedení evidence právních předpisů města v souladu se zákonem o obcích,
  • zabezpečení metodické pomoci ve vztahu k obecním úřadům ve správním obvodu úřadu,
  • zajištění agendy výkonu trestu obecně prospěšných prací,
  • zabezpečení písemného vyřízení stížností a petic včetně vedení jejich evidence,
  • příprava právních předpisů obce, vnitřních předpisů a směrnic,
  • vypracování smluv, které nespadají do náplně práce odboru správy majetku a bytů, oddělení majetkoprávního a odboru výstavby, tj. zejména smluv o poskytnutí dotací, darů, licenčních a dalších smluv, včetně jejich evidence,
  • vyhotovení plánu kontrolní činnosti úřadu podle zákona o kontrole na příslušný kalendářní rok, provedení vyhodnocení kontrolní činnosti úřadu za příslušný kalendářní rok, včetně zveřejnění příslušných informací na webu města,
  • výkon agendy podle zákona o právu shromažďovacím,
  • zajištění agendy ochrany osobních údajů podle platných právních předpisů,
  • výkon agendy dle zákona o ochraně oznamovatelů – vedení vnitřního oznamovacího systému (whistleblowing).

Kontaktní osoba:

JUDr. Vilma Drápelová


Úsek personální a mzdové agendy

  • komplexní zpracování personální a platové agendy zaměstnanců města, vedení přehledů o platech a jejich struktuře a přehledu o ostatních složkách mzdy, včetně vedení agendy odměn členů komisí, výborů, rady a zastupitelstva města,
  • zajišťování výpočtu výše příspěvku do sociálního fondu,
  • vedení agendy zákonného pojištění odpovědnosti organizace za škodu při pracovním úrazu nebo nemoci z povolání,
  • organizace výběrových řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
  • zabezpečování vzdělávání úředníků,
  • provádění výkazu práce absolventů škol a uchazečů umístěných na veřejně prospěšných pracích,
  • zabezpečování agendy informačního systému o platech (ISP),
  • zajištění agendy související s hodnocením zaměstnanců úřadu,
  • zpracování cestovních příkazů ze služebních cest.

Kontaktní osoba:

Ing. Bohumíra Babáčková

Nahoru
Caught at shutdown