Informace z rady města 2. 5. 2012
1.Rada města schválila:
- rozpočtové opatření:
Zdroj: 398 tis. Kč - § 6409 neúčelová rezerva
Rozdělení: 398 tis. Kč - § 3639 úprava prostor v bývalém areálu Agados pro archiv MěÚ
- rozpočtové opatření:
Zdroj: 165 tis. Kč - § 6409 neúčelová rezerva
Rozdělení: 165 tis. Kč - § 5399 rozšíření kamerového systému o kamerový bod na ul. Jihlavská
- rozpočtové opatření:
Zdroj: 60 tis. Kč - § 6409 neúčelová rezerva
Rozdělení: 60 tis. Kč - § 6171 náklady spojené se zpracováním žádosti k Výzvě č. 77 OPLZZ
- rozpočtové opatření:
Zdroj: 76 tis. Kč - § 6409 neúčelová rezerva
Rozdělení: 76 tis. Kč - § 2321 dešťová kanalizace Velké Meziříčí - aktualizace, identifikace, sumarizace a pasportizace majetku
- rozpočtové opatření:
Zdroj: 10 tis. Kč - § 6409 neúčelová rezerva
Rozdělení: 10 tis. Kč - § 6171 výroba reklamních bannerů dle grafického manuálu
- podmínky pro zpřístupnění věže kostela sv. Mikuláše pro rok 2012:
1. Bude uzavřena smlouva o výpůjčce dle návrhu s Římskokatolickou farností Velké Meziříčí, Náměstí 16/18
2. Bude uzavřena pojistná smlouva v rozsahu přiložené nabídky
3. Provozní doba bude PO-SO 9:00-17:00 a NE 13:00-17:00
4. Jednotné vstupné ve výši 10,- Kč za osobu.
5. Po ukončení akce budou vyčísleny náklady obou smluvních stran na její zabezpečení a radě bude předložen návrh na rozdělení tržeb ze vstupného
- 2.Rada města vzala na vědomí:
- 3.Rada města jmenovala:
- 4.Rada města souhlasila:
- rozbor hospodaření města Velké Meziříčí k 31.3.2012
- zprávu o hospodaření MěSB Velké Meziříčí za I. čtvrtletí 2012.
- zprávu o činnosti bytové komise za I. čtvrtletí 2012.
- materiál obsahující přehled organizací, jehož je město Velké Meziříčí členem
- informaci o projektech "Rozšíření webových stránek města Velkého Meziříčí o marketingový nástroj E-shop", "Zvýšení bezpečnosti archivovaných dat" a "Rozšíření síťových služeb metropolitní sítě Velké Meziříčí" dle výzvy k předkládání projektu v programu informační a komunikační technologie 2012 dle zásad Kraje Vysočina.
- předložený materiál týkající se plánování investičních akcí
- předložený harmonogram akce "Rekonstrukce víceúčelového sálu JUPITER clubu"
- informaci o systému parkování v centru města a dřívějších jednáních v této věci
- podle § 166 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., (školský zákon), v platném znění s účinností od 1. srpna 2012 na období šesti let, tedy na dobu určitou do 31. července 2018 na vedoucí pracovní místa:
1. Mgr. Petra Hladíka ředitelem Základní školy Velké Meziříčí, Sokolovská 470/13
2. Mgr. Dagmar Suchou ředitelkou Základní školy Velké Meziříčí, Oslavická 1800/20
3. Mgr. Petra Blažka ředitelem Základní školy Velké Meziříčí, Školní 2055, příspěvkové organizace
4. Mgr. Boženu Suchánkovou ředitelkou Mateřské školy Velké Meziříčí, příspěvkové
organizace
5. Martina Karáska ředitelem Základní umělecké školy Velké Meziříčí, příspěvkové
organizace
6. Ing. Alenu Vidlákovou ředitelkou Domu dětí a mládeže Velké Meziříčí, příspěvkové organizace
- pracovní skupinu pro výběr fotografií do reprezentativní knihy o městě
- se zpracováním projektové žádosti k Výzvě č. 77 Mezinárodní spolupráce s partnerskou municipalitou Vansbro kommun.
- se zpracováním projektové žádosti včetně povinných příloh externí společností CORTIS Consulting za podmínek uvedených ve smlouvě
Ing. Radovan Necid, starosta města