Velkomeziříčské íčko získalo stoprocentní hodnocení

kontrolaTuristé dostanou v informačním centru na velkomeziříčské radnici stoprocentní servis.

To není sebechvalné klišé radnice, ale výsledek hodnocení kvality služeb, který v červenci v turistických centrech prováděla agentura Ipsos ve spolupráci s Czech Tourism.

Hodnocení kvality probíhalo metodou návštěvy hodnotitele v informačním centru, hodnotitel se přitom zaměřil nejen na rozsah a užitečnost poskytovaných informací, ale například i na příjemný vzhled centra, jasné označení propagačních materiálů, čekací dobu, dobu vyřízení, upoutání zákazníka, stav užívaného vybavení, aktivní přístup pracovníků a celou řadu dalších kritérií. "Kritérií bylo bezmála čtyřicet a ve všech z nich naše informační centrum získalo stoprocentní hodnocení. Naše pracovnice jsou zkrátka skvělé a přesunutí íčka do vstupní haly radnice se povedlo," nešetřil chválou starosta Radovan Necid.

"Pro nás je důležité, že hodnocení probíhá jakoby očima zákazníka. Navíc si uvědomujeme, že jde o první vlnu a výzkum se bude opakovat. Chceme těch báječných sto procent udržet a služby centra neustále zlepšovat," řekla zodpovědná referentka IC Květoslava Hladíková.

pdfVýsledky hodnocení

Nahoru
Caught at shutdown