INFORMACE FINANČNÍHO ÚŘADU
12. 3. 2012Dovolujeme si Vás upozornit na to, že se blíží období podávání daňových přiznání k dani z příjmu fyzických osob.
V letošním roce bude končit lhůta pro podání daňových přiznání v pondělí dne 2. dubna 2012.
Na Finančním úřadu ve Velkém Meziříčí budou od 12. března rozšířeny úřední hodiny pro veřejnost na všechny pracovní dny a to:
12.3. – 16.3, 19.3. – 23.3.2012
podatelna, přejímka daňových přiznání, poskytování informací:
pondělí, středa 8:00 – 17:00
úterý, čtvrtek, pátek 8:00 – 13:30
pokladna
v obvyklých dnech
pondělí, středa 8:00 – 16:00
26.3. – 30.3.2012
podatelna, přejímka daňových přiznání, poskytování informací:
denně 8:00 – 18:00
pokladna
denně 8:00 – 16:00
pátek 8:00 – 13:00
2.4.2012
podatelna, přejímka daňových přiznání a poskytování informací:
8:00 – 18:00
pokladna
8:00-16:00
Stejně jako v loňském roce budou v rámci zlepšování služeb České daňové správy zaměstnanci finančního úřadu poskytovat ve dnech 21. března a 28. března 2012 službu pro občany Velké Bíteše a okolních obcí v zasedací místnosti Městského úřadu ve Velké Bíteši a to v době od 12:00 do 17:00 hodin. V rámci této služby budou poskytovat základní informace k vyplnění daňových přiznání, zajistí převzetí daňových přiznání, provedou kontrolu jejich formální správnosti a případně odpoví na dotazy. Tiskopisy daňových přiznání jsou k dispozici na podatelně Městského úřadu ve Velké Bíteši.
Daňové složenky pro placení daně z nemovitostí obdrží všichni poplatníci poštou do svého bydliště v průběhu měsíce května tak, aby mohli provést úhradu nejpozději ve čtvrtek 31. května 2012. Složenky budou vyplněny tiskem včetně výše daně, nebo zálohy v případě daňové povinnosti vyšší než 5000 Kč. Složenku obdrží i poplatníci, kteří již v mezidobí (před termínem) daň uhradili. V tom případě jim bude složenka sloužit pro kontrolu případně k doplacení rozdílu, pokud provedli úhradu nižší. Daňové složenky k dani z nemovitostí budou opět zpracovávány a rozesílány centrálně Ministerstvem financí a poplatníkům, kteří mají nemovitosti v působnosti více správců daně v rámci jednoho finančního ředitelství budou v jedné obálce doručeny složenky pro všechny tyto správce. Pokud má poplatník nemovitosti v působnosti více finančních ředitelství, obdrží složenky obdobně, ale v obálce zvlášť za každé finanční ředitelství. Současně si dovolujeme upozornit, že složenky při platbě na poštách jsou zpoplatněny.
Ing. Karel Štourač
ředitel, v.r.