Výsledky průzkumu spokojenosti klientů Městského úřadu Velké Meziříčí

16. 5. 2012

r kh

V září 2011 byl na Městském úřadě Velké Meziříčí zahájen projekt „Vzdělávání zaměstnanců Městského úřadu Velké Meziříčí", č. projektu CZ.1.04/4.1.01/69.00075, který je financován z Evropského sociálního fondu a z rozpočtu Města Velké Meziříčí.

 

Součástí projektu bylo i anonymní dotazníkové šetření zkoumající spokojenost klientů navštěvujících Městský úřad Velké Meziříčí.

Šetření spokojenosti klientů proběhlo od 5.4.2012 do 21.4.2012 ve všech třech budovách Městského úřadu Velké Meziříčí. Dotazníky byly k dispozici u jednotlivých pracovníků úřadu a každý klient měl možnost dotazník vyplnit a vhodit ho do sběrného boxu v prostorách úřadu.

Klienti úřadu hodnotili kvalitu činnosti, úroveň vystupování a úroveň poskytované služby od pracovníků jednotlivých odborů a oddělení Městského úřadu.

Dotazník spokojenosti klientů Městského úřadu Velké Meziříčí obsahoval seznam všech odborů a oddělení úřadu, čtyři samostatné otázky a prostor pro případné poznámky, připomínky, kritiku, náměty nebo pro pochvalu.

Každá otázka obsahovala škálu možného hodnocení od 1až po 4 (1 – velmi spokojen, 2 – spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen).

Z odevzdaných dotazníků byly zjištěny tyto výsledky:

  1. Celkem bylo za 12 pracovních dnů odevzdáno 384 dotazníků (tj. průměrně 32 dotazníků denně). Odbory a oddělení byly hodnoceny celkem 392 krát (u některých dotazníků bylo zaškrtnuto hodnocení více odborů nebo oddělení).
  2. Nejvíce počet hodnocení obdržel odbor dopravy a silničního hospodářství (147). Nejméně pak oddělení kanceláře tajemníka (0).
  3. Celková průměrná známka za všechny odbory + oddělení a za všechny položené otázky je 1,1.

Z výsledků dotazníkového šetření byly vytvořeny přehledné grafy ukazující konečné průměrné známky u jednotlivých otázek a celkový počet odevzdaných dotazníků u jednotlivých odborů a oddělení..

Z celkových výsledků jednoznačně vyplynulo, že klienti Měú Velké Meziříčí jsou s kvalitou činnosti, úrovni vystupování a poskytovanými službami MěÚ Velké Meziříčí velmi spokojeni (výsledná průměrná známka 1,1).

Průzkum spokojenosti klientů bude do budoucna prováděn pravidelně, minimálně jedenkrát ročně. Výsledky z anket budou sloužit k tomu, aby bylo možné posoudit, zda MěÚ Velké Meziříčí i nadále poskytuje služby klientům v odpovídající kvalitě.

Ing. Marek Švaříček, tajemník Měú


docVýsledky průzkumu

Nahoru
Caught at shutdown